Fina lilla kaktus.

Har storhandlat efter jobbet och kändes som att halva Småland var och handlade de med. Fy fan vad mycket folk och bilar det var överallt. Sen hjälpte det ju inte att jag skulle in i en jävla massa affärer med för att köpa allt som tagit slut. Men nu är det gjort och jag fick med mig lite fint hem med. Var på Maxi och köpte en ny fin kaktus. Såg dem igår och blev helt kär och hade en ny kruka som stog tom hemma. Så nu fick jag användning för den med. Så har precis fixat med den och fått det fint. Jag somnade så fort jag kom hem idag för jag var så förbannat trött efter en natt utan sömn. Jag hade tänkt att vara duktig och städa och fixa men ja jag sov bort tiden iallafall. Så jag ska mest bara fixa lite mat nu och så får jag städa och fixa imorgon istället. Är ju långledig så ska nog hinna med det iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0