Blir så förbannad.

Har varit trött och seg hela dagen och bara längtat hem till sängen igen. Men innan jag ska sticka hem får jag ett meddelande om att min nya bikiniöverdel hade kommit. De hade skickat två av samma förra gången så en hade blivit fel. Så nu skulle jag få en ny och då skickar de fel igen för uppenbarligen är de felpaketerade. Så nu fick jag krabba med att ringa och få en ny igen och skicka tillbaka denna. Så mitt dåliga humör blev ännu värre och nu håller grannungen på att burna med bilen och sladda över hela vägen och för ett jävla oväsen. Den ungen är fan knappt 10 så fattar inte varför hans pappa köper en förbannad bil till honom? Har sån jävla lust att ringa polisen på honom. Men då det redan gjorts minst två gånger av andra innan så lär det väl inte hjälpa. Åhh det är så förbannat skönt att jag är ledig imorgon för jag behöver verkligen det nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0