Imorgon börjar nya terminen.

Jag var helt slut igår och spenderade större delen av dagen med att sova i soffan. Var uppe vid tio på kvällen och duschade och åt lite. Sen somnade jag i soffan till fem på morgonen. Men när jag väl vaknade i morse så var jag faktiskt rätt utvilad. Så idag blev det en runda ut till pappa och sen handlade jag lite. Sen har jag mest tagit det lugnt och pysslat lite här hemma med disk och små städa lite. Men nu har jag precis ätit och duschat och ligger utslagen i soffan. Fick lite för mycket mat i mig känner jag. Men åt knappt något igår så bara bra att jag fick i mig redig middag idag. Imorgon börjar skolan igen så kommer bli en kaosdag på jobbet troligtvis. Så förhoppningsvis kommer jag sova gott i natt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0