Spenderat dagen i solen.

Sov hos mamma i natt så vi hade en lugn morgon med massa god frukt till frukost. Sen efter det stack jag ut till pappa för att byta däck på bilen. Fy fan vilket jobb det är! Jag är inte svag men att lyfta och bära en jävla massa däck är fan tungt. Så har haft en skön dag ute hos pappa i solen. Nu har jag precis tagit en dusch och smörjt in mig med brun utan sol och tonat håret lite. Jag var så förbannat blek efter allt som hänt de senaste dagarna så mådde nästan dåligt över att se mig själv. Nu ser jag piggare ut iallafall även om jag är trött som fan. Blir en lång sovmorgon imorgon och sen lite loppis och marknad.
 
Undrar hur länge den röda färgen håller nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0