Så blev jag sjuk igen.

Hade en trevlig kväll med min bror och vänner igår och sjöng singstar men började må illa efter ett tag. Så när vi var på puben började jag må riktigt illa och kände jag behövde spy. Så skulle gå till toaletten men på vägen dit så svimmar jag och trillar rätt in i en vägg och sen ner på golvet. Så jag har en stor bula i pannan och har slagit i hakan och benen. Men de var två väldigt snälla karlar som hjälpte mig och tog hand om mig. Sen följde min bror mig hem till mamma så sov jag där i natt. Så det blev inget Tyrolen idag vilket gjorde mig riktigt ledsen. Men tyvärr så har jag en jävla maginfluensa och inte mycket att göra något åt. Så ligger nerbäddad i soffan nu och har ont i kroppen och magen. Magsjukan är inte så farlig egentligen mest rädd för att jag svimmade och är blåslagen lite överallt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0