Åhh sån jävla ångest.

Har varit hemma sjuk med en ond rygg nästan hela veckan och ska till jobbet imorgon. Men på tisdag vill pappa att jag följer med till sjukhuset så vi kan träffa läkaren tillsammans. Jag bara ser hur hela min lön försvinner bort och jag får svälta nästa månad. Men sen kan jag inte hjälpa att jag blev sjuk och vill pappa ha med mig då kommer jag att sitta där bredvid honom. Men usch sån jävla ångest man får av dessa jävla pengar. Men har kollat upp lite med försäkringskassan så kanske kan få lite pengar från dem för vård av pappa. Så det känns ju skönt. Allt kommer ju lösa sig och mitt hem ser ju ut som en second hand affär så krisar det är det bara att börja sälja av lite. Men känns verkligen inte skönt att ha denna ångesten i kroppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0