Afternoon tea

Det har gått bra på jobbet idag vilket är skönt. Men usch vilken lång dag det blev. Efter jobbet var det personalmöte och sen gå tidigare från det för att ta med mamma på afternoon tea. Det var min födelsedagspresent till henne så det var riktigt mysigt. Men blev lite besviken för det kostade ju en del och jag trodde det skulle finnas en massa att välja mellan. Men det fanns bara två olika snitar, scones och sen tre olika kakor. Visst jag blev mätt som fan men det var ju bara en snit jag tyckte om och en sorts kaka. Så har tryckt i mig fyra snitar och tio macarons idag. Hade ju gärna sett sju olika sorters kakor minst. Men ja jag blev mätt iallafall och det är ju bra. Sen när jag kom hem var jag helt slut och somnade i soffan. Sov fan som en stock tills jag fick ett meddelande som väckte mig. Så nu slappar jag i soffan men borde ut och laga lite mat. Men är fortfarande mätt som fan men måste ha matlåda till jobbet imorgon. Dessa ilandsproblem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0