Loppis och fika.

Är så förbannat trött idag så kommer nog somna tidigt ikväll. Vaknade hemma hos Thomas efter en skön sovmorgon. Sen blev det en loppisrunda med en massa fina fynd. De hade 5 för 100kr på alla klädesplagg så hittade fyra skitsnygga stickade tröjor och en stickad kofta. Köpte även två dukar till köket så jag får lite färg i köket. Efter loppisrundan stack jag hem till Lina för en fika och lite skitsnack. Det var så skönt och mysigt att sitta där och dricka en massa tea och äta kakor. Sen fick jag gosa med en massa katter med. Så mysigt! Nu har jag precis kommit hem och ska ta en lång dusch och tvätta bort alla katthår. Känner hur det börjar klia i ögonen nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0