Äntligen hemma.

Kändes som jag aldrig skulle få komma hem idag. Fick jobba över lite vilket alltid är bra. Sen kom pappa och hämtade upp mig och så tog vi en fika med min mamma och bror. Sen stack vi alla och handlade lite. var på biltema och köpte ett nytt batteri till min moped. Har fått kicka igång den på senare tid så behöver nog ladda batteriet lite så vi köpte ett nytt så det finns ett i reserv när jag behöver ladda. De är så billiga så gör inget att jag har två. Sen var vi och handlade massa mat och fyllde frys och kylskåp lite. Så kom precis hem från stan. Blev så glad när jag kom hem för då hade Thomas både bäddat sängen och diskat så nu ser här städat och fint ut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0