Vad sent det blev.

Sitter i soffan och väntar på att mitt nytvättade hår ska torka lite innan jag ska sova. Men nu har jag fixat mig lite fin inför sommarfesten imorgon med lite brun utan sol och sånt. Hade hoppats på att få min nya klänning idag men icke. Får se om jag hinner få den imorgon men har packat ner en annan outfit iallafall. Fattar inte varför det ska ta så förbannat lång tid att få en del paket för. Jag vill ju ha dem direkt. Skulle inte förvåna mig om jag får hämta ut nya kameran jag beställde imorgon men paketet jag beställde för över en vecka sen ska ta en vecka till på sig. Kommer iallafall bli skitsnygg i min Skulltribe kimono imorgon om klänningen inte dyker upp eller inte passar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0