Stressig ny vecka.

Jag försöker verkligen att inte känna mig stressad men jag fyller år på lördag och har en förbannat massa att fixa innan. Men för första gången på flera år ser jag faktiskt fram emot att fylla år och har inte haft någon ålderskris alls. Kanske för att jag ska fixa ett fint kalas för mina nära och kära nu när jag fyller 30. Men jag känner mig stressad då jag är trött som fan efter helgen men måste städa hela lägenheten och fixa en massa. Vet inte riktigt hur jag ska få orken till det men förhoppningsvis så blir jag piggare framåt dagen. Som tur är jobbar jag bara tre dagar denna veckan så är ledig i två dagar innan det är dags för kalaset på lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0