Försöker städa här hemma.

Det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare än att städa. Skulle städa hallen, började plantera om min kaktus, fotade alla mina Spell and the gypsy kläder och sprang runt med en lampskärm på huvudet innan jag kom igång. Men jag hade roligt iallafall och hallen blev städad. Jag har även hunnit med att tvätta en maskin tvätt och diska. Så nu sitter jag nerbäddad i soffan och väntar på att maten ska bli klar. Jag tror faktiskt jag är nöjd för idag. Det är ju bara måndag så jag ska nog hinna med resten av lägenheten med innan lördag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therés

Kläderna <3

2015-05-12 @ 10:05:53
URL: http://whitewolfdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0