Nedstämd.

Jag blev så nedstämd igår att jag helt enkelt inte orkade med någonting. Jag skulle kolla på Sons of anarchy och kollade på två avsnitt innan jag fick nog. Jag blev så frustrerad och ledsen av alla lögner och allt våld att jag stängde av. Jag hade sett fram emot denna säsongen så mycket men nu när jag kan se den så är jag inte på humör. Det får fan bli Disneyfilmer resten av veckan så jag börjar må lite bättre.
Som tur är mår jag lite bättre idag. Mycket tack vare att jag kunde köra mopeden till jobbet. Jag blir så glad av att kicka igång den att alla bekymmer verkar försvinna. Så nu är jag mest bara trött men taggad på vad dagen har att erbjuda. Jag var så trött i morse att jag drömde att jag var tvungen att gå och lägga mig och började fixa till sängen för att sova i drömmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0