Fullt upp.

Äntligen tog jag tummen ur igår och städade upp lite hemma. Så nu har jag kastat ut alla kläder jag rensade ut men inte fått sålt. Så nu har jag plats i hallen igen och behöver inte ha alla mina skor på golvet utan kunde sätta dem i hyllorna igen. Det känns som hallen är dubbelt så stor nu. När jag väl börjat att städa så vill jag bara vara hemma och fixa och göra det fint. Så jag var inte riktigt på humör för att jobba idag. Sen när jag lyckades klämma tummen precis på nagelbandet så kändes det verkligen inte som att jag borde jobba idag. Men det ska nog gå bra idag på jobbet ändå. Sen kan jag köra hem och fixa hela eftermiddagen hemma i lägenheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0