Underbar morgon.

Har haft en väldigt bra och skön morgon idag. Steg upp i någolunda vettig tid och drack mitt tea i lugn och ro. Körde 30 minuter yoga som jag kommer få träningsvärk av sen. Men det var så skönt att börja dagen med det. Sen fick jag sms om att min nya klänning fanns att hämta ut så kom precis hem från en runda med mopeden. Nu sitter jag här med min nya underbara klänning på och tar det lite lugnt. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen göra lite sen lunch. Sen blir det att fixa och dona lite innan vi sticker till Tyrolen och Olles onsdag ikväll. Känns bra att komma in i lite rutiner nu och inte bara slöa bort hela dagen. Mår bättre av att vara aktiv och får mindre hjärnspöken då även om de har en tendens att poppa upp ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0