Ont i huvudet och deppig.

Har fixat det mesta inför imorgon och tror inte jag glömt något. Kommer säkert packa ner lite kläder till innan jag sticker som jag inte kommer få användning för. Men då är allt som det brukar. Men just nu ligger jag i soffan med datorn på magen och har ont i huvudet som fan. Det har varit en jobbig dag med hjärnspöken som gör mig deppig som fan. Så jag funderar fan på att bara ta en snabb dusch och sen sova. Vi kommer åka rätt tidigt imorgon så kanske lika bra att jag lägger mig snart. Känner bara för att stänga av alla känslor men det vora konstigt om man inte kände någonting. Man kan ju inte springa runt och vara helt likgiltig inför allt. Allt kommer iallafall bli bättre på ett eller annat sätt. Kanske bara måste ner lite på botten innan jag kan ta mig upp igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0