Kreativ kväll.

Jag var på så jävla dåligt humör igår. Jag hade verkligen inte lust för någonting. Så fort jag kom till jobbet ville jag hem igen och kände verkligen inte för att jobba. Men jobbet blev gjort och sen kunde jag köra hem och vila lite. Men det hjälpte knappt för jag var på lika dåligt humör efter. Men sen fick jag ett ryck och blev inspirerad till att måla lite akvarell. Så medan maten brändes på spisen satt jag i köket och målade. Det var så skönt och avslappnande att få vara lite kreativ. Sen blev det kanske inte så snyggt men har nog aldrig redigt målat med akvarell. Övning ger färdighet så det är bara att fortsätta att måla och vara kreativ. Hade nog kunnat sitta där hela natten och måla men var faktiskt duktig och la mig i tid.
 
Självklart så målade jag en kaktus. Detta var innan jag målade för mycket och förstörde hela bilden med för mycket skit på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0