Jaha då var man singel igen.

Har spenderat dagen med Thomas och pratat och gråtit men vi har kommit fram till att det är bäst att vi gör slut. Det känns skit just nu men nu vet jag att det bara kan bli bättre. Har haft en fantastisk relation med Thomas och vi kommer nog fortfarande ha en bra relation som vänner så fort jag har smällt detta lite. Vi tycker om varandra men ibland så räcker inte det och då är det bäst att vi avslutar det och har en vänskapsrelation istället. Det kommer nog ta tid innan vi kommer dit dock men det får ju ta den tid det tar. Det är skönt att veta att han bryr sig om mig och att han finns i mitt liv. Vill verkligen inte ha ett till dåligt uppbrott där man nästan hatar karln. Jag kommer aldrig att tycka illa om Thomas för vi har haft det skitbra tillsammans. Han gjorde så jag kunde börja lita på folk igen och fick mig att känna mig älskad. Men usch vad jobbigt det var att gå därifrån. En jävla Willys kasse i ena handen med alla mina saker jag hade där. Vad fan säger man när man ska gå? Hej då känns ju långt ifrån tillräckligt när man har varit tillsammans med varandra. Men han kommer definitivt att finnas kvar i mitt liv så det kanske bara blir hej då för stunden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0