Älskar tradera.

Vann ett par skitsnygga bells från Spell and the gypsy på tradera i onsdags och idag fick jag dem. Älskar deras bells och att fynda dem billigt på tradera är toppen. Har dock inte fixat någon bild på dem än för jag gick och vilade så fort jag kom hem. Det var marknad i stan idag och det är väl alltid trevligt men jag orkar inte med så mycket folk just nu. Sen var det jättemycket folk inne i affären med och det kändes som vi aldrig skulle komma därifrån. Så en liten powernap behövdes för att vila upp mig och rensa huvudet lite. Men nu ska jag faktiskt försöka göra lite nytta här hemma. Behöver tvätta och städa lite så jag inte känner mig stressad över det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0