Vilken kväll det blev.

Jag är helt slut efter gårdagen. Stack till en kompis födelsedagsfest igår och spelade minigolf och umgicks med roliga människor. Har inte spelat minigolf på evigheter så det var roligt men det var ju inte seriöst för fem öre. Det fuskades hit och dit hela tiden men det var bara roligt. Sen blev det fest med lite lekar och roligheter. Efter ett tag möte jag upp Thomas som med fyllde år och hängde med honom hela natten. Har saknat att hänga hemma hos Thomas och kolla på film och göra ingenting. Så i morse var det bara att sticka hem till mammas och byta om och sen sticka bort till loppisen på Gamla Torg. Hittade inte så mycket men det blev ett lakan vilket alltid behövs. Men nu har jag tagit en välbehövlig dusch och sen gick jag och la mig igen. Var så jävla trött så behövde vila lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0