Sundancer.

Då jag var tvungen att köra hem i ösregn och blev helt genomblöt så unnar jag mig lite shopping. Har haft en väldigt seg och trött dag så fatta att jag blev glad när jag hittade en Spell kimono för mindre än halva priset. Så nu är det bara att vänta in den tillsammans med solen. Det var rätt så skönt att bara kunna gå och lägga sig när man kom hem helt blöt. Sov lite på spikmattan så nu mår ryggen bra igen. Så ska sova på den i några dagar nu så kan jag nog börja träna lite igen till helgen. Får även mina nya träningskläder imorgon så blir perfekt att inviga dem då. Just nu känner jag mig rastlös som fan så vill verkligen komma igång igen men tänker fan inte paja ryggen. Så det blir en lugn kväll framför tv:n med en massa MacGyver. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggt!

2015-07-28 @ 19:27:58
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0