Perfekt eftermiddag.

Förr i tiden hatade jag att sitta och fika, men nu är det fan det bästa som finns. Kanske beror på sällskapet med men det är så skönt att ta en fika efter jobbet och bara vara ledig. Så det blev det idag och sen fick jag med mig ett härligt gäng hem som kollade igenom mina kläder och skor. Så nu har mina säckar med kläder minskat lite igen. Känns väldigt skönt faktiskt. Nu hoppas jag bara att kläderna passar med. När de hade åkt igen fick jag ett ryck och började städa. Så nu är köket fint och rent igen och jag har tvättat en maskin tvätt. Jag är trött som fan nu men tänkte att jag städar tills jag stupar. Inte ofta jag får såna ryck så lika bra att passa på. Kommer ju knappt vara hemma i helgen så lika bra att fixa nu så är här fint sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0