Jobb och shopping.

Tog mopeden in till stan för att fixa lite med jobbet och då passade jag på att ta en runda på stan med. Så det blev lite shopping och lite second hand. Hade så jävla tur att jag hittade en Lomography kamera för bara 10kr. De är en guldig fisheye och är limited edition så jag är nöjd som fan. Den är dock lite sönder men var inne i fotoaffären och snackade med honom lite så kan nog laga sen själv. Passade även på att köpa film till mina andra kameror så jag kan börja använda dem igen. Men nu ligger jag trött och varm i mammas soffa och funderar på att köra hem igen. Börjat bli hungrig så lite lunch hade nog behövts nu. Ska till Tyrolen ikväll så kan vara skönt att ta det lite lugnt hemma med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0