Fika.

Ville verkligen inte hem till tvätt och städ efter jobbet så det blev en lång, lång fika istället. Så skönt att få umgås med en massa roliga människor och bara göra ingenting. Men var faktiskt tvungen att sticka hem tillsist och stoppa i en maskin tvätt. Men fick med mig lite roliga människor hem en stund. Så idag har varit en väldigt bra dag och förhoppningsvis blir morgondagen bra med. Kommer nog bli en fika med Thomas och sen grillkväll hos en kompis. Men nu sitter jag i soffan trött och med huvudvärk och ont i magen som fan. Har precis hängt upp tvätten och borde verkligen diska och sen äta något. Men är helt jävla slut. Jobbigast är nog fan magontet. Det är så förbannat jobbigt så vill bara lägga mig och inte stiga upp igen. Sen känner jag mig stressad över att ha varit iväg hela dagen. Men ibland så får faktiskt nöje gå före alla måsten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0