Perfekt fredagsmorgon.

Det var så perfekt att cykla in till jobbet idag. Det var vitt och vackert ute, vägarna var perfekta och det var uppehåll. Nu börjar jag även känna att det är skönt att cykla och vill cykla till jobbet. Jag har lite träningsvärk i benen men det är inte så konstigt men konditionen är det inget fel på. Sen att bakdäcket hade fryst fast och växlarna hade fryst är inte så viktigt. Efter lite slag och sparkar rullade hjulet igen och växlarna behöver man ju ändå inte. Så skönt att det är fredag idag. Ska jobba några timmar nu och sen kommer pappa och hämtar mig så vi kan handla. Sen ikväll blir det klädaffär hemma i min hall och förhoppningsvis så får jag lite sålt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0