Lyssnar på metal och har det bra.

Sitter hemma hos min karl och lyssnar när han spelar gitarr. Så jag har en perfekt fredagskväll här. Tycker om när han spelar gitarr för mig. Hela dagen har varit bra bortsett från att mina skor gick sönder på väg hem från jobbet. Mina fina fransskor klarade visst inte av allt slask ute så sulan lossnade i hälen på båda. Så jag var helt dyngsur om fötterna när jag kom hem till mamma. Men jag snodde ett par kängor av henne som jag får ha så länge. Min mamma hon är snäll hon. Men mina fina fransskor går nog inte att rädda tyvärr. De klarade inte ens en hel vinter. Lite dåligt. Tur jag har min karl här som gör mig glad igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0