Lugn kväll framför en film.

Har spenderat julledigheten med att kolla på alla Veronica Mars avsnitt på dvd och nu ikväll kollade jag på filmen. Lite synd att det är slut nu för vad ska jag nu kolla på? Men rätt roligt att kolla igenom allt i ett sträck. Ska snart hoppa in i duschen och sen sova så jag orkar cykla till jobbet imorgon. Dey gick bra att både cykla in och hem idag trots lite snöstorm. Men efter jobbet imorgon blir det att sticka in till mamma och sova där. Det är storm på gång igen så vill inte riskera att sitta fast hemma utan möjlighet att ta mig till jobbet. Sen så kan jag ju passa på att umgås med Thomas lite extra då med. Det är aldrig fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0