Jobbig morgon.

Har knappt kunnat sova i natt så det var jobbigt att stiga upp i morse. Sen blir det inte bättre av att min ibs har krånglat hela veckan och jag har haft ont i magen som fan. Förhoppningsvis så mår magen bra snart igen och jag slipper ha ont så fort jag äter något. Är mycket mer hungrig nu när jag börjat cykla igen så behöver äta mer. Men inte roligt när jag vet att jag får ont av allt jag stoppar i mig. Men jag hoppas att det värsta är över nu och den börjar må bättre igen. Har i alla fall en lugn morgon på jobbet än så länge. Det ryktas om att radio eller tv kommer hit sen för att göra ett inslag om bullernivån i matsalen så då blir det väl kaos här. Hoppas fan på att det är radio som kommer hit för man känner sig inte så jävla snygg i sina arbetskläder och mössa på huvudet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0