Blev en promenad till jobbet idag med.

Det är så roligt när de inte plogar vägarna till jobbet och man får gå istället. Ute hos mig på landet var det plogat och fint redan vid 6 i morse. Men det är ju inte lika noga inne i stan så här var det 1 dm snö. Men jag kom till jobbet i tid och får väl se det som extra träning. Jag får i alla fall skjuts hem sen för jag och pappa ska handla mat idag. Sen imorgon är nog alla vägar fixade så det går bra att cykla. För jag tänker fan inte ge upp och flytta in till mamma igen. Jag ska vara hemma denna veckan och fortsätta att rensa och städa. Det känns så skönt när det är klart och all överflödig skit är kastad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0