Usch vilken lång dag.

Sitter äntligen hemma hos mamma och kan ta det lite lugnt. Det har varit en alldeles för lång dag och jag är trött som fan. Det blev en runda till Växjö med pappa så han fick sitt nya fina badkar. Jag tvingade in honom på Stadium outleten och fyndade ett par leggings och en ny buff jag kan ha på jobbet. Sen blev det hem och packa ihop mina saker och sticka in till stan. Var och hämtade ett paket med ett snyggt påslakanset och en lampa. Tyvärr var ju lampan skitdåligt paketerad så den var sönder och får åka tillbaka. Är lite orolig för att om jag får en ny lampa så kommer den med vara sönder. Men får testa och hoppas på det bästa. Är iallafall väldigt nöjd över mina nya fina sängkläder och mina kläder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0