Jobbig morgon.

Jag vaknade alldeles för tidigt av mardrömmar och kunde inte somna om igen. Sen hade jag inte tillräckligt med mjölk till mitt tea så det blev inte så gott. När jag ska cykla till jobbet vill inte lyset funka så ska jag bara kolla batterierna men då trillar hela lampan sönder. Sen fick jag cykla i motvind och skit med träningsvärk i benen så varenda liten rörelse gjorde ont som fan. Men lyckas i alla fall ta mig till jobbet och där står det gröt och väntar på mig. Självklart lyckas jag spilla två gånger på min nytvättade jobbtröja så nu är den helt fläckig. Men nu kan det nog bara bli bättre i alla fall. Blir en lång dag idag med för jag ska med pappa till Växjö direkt efter jobbet och sen hem till mamma och hjälpa henne baka en tårta till hennes födelsedag imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0