Pluggar och står i.

Gjorde ett körkortsprov på datorn och när jag nästan hade kommit igenom alla frågor beslutar sig datorn för att starta om. Så nu orkar jag fan inte med det mer. Har ändå fått en del pluggande gjort och städning och tvättning. Så nu blir det en lång skön dusch och sen slappa framför en film. Har lite julaftonsrester kvar att värma med så maten blir snabblagad idag. Annars har jag varit inne och handlat idag och lyckadeds lura ut min karl så jag fick träffa honom lite. Pappa blev nog galna på oss för allt tog dubbelt så lång tid. Men jag har saknat min karl så behövde få träffa honom lite. Har en tendens att bli rätt klängig när jag är sjuk så nu har jag saknat honom som fan när jag legat hemma med feber och mått dåligt. Men fick en massa välbehövliga kramar och pussar idag så nu mår jag bra som fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0