Hemma hos mitt igen.

Har haft fullt upp med att fixa allt inför imorgon, men nu ska allt vara klart. Jag och pappa har handlat det sista så nu är det mest att fixa till mig själv som gäller. Så jag ska måla naglarna och fixa mig fin sen. Det är riktigt skönt att vara hemma igen men jag känner mig ensam som fan. Har varit inne i stan och haft folk runt mig i 1,5 vecka nu så lite ensamt är det. Men det är rätt skönt det med så kan jag vila upp mig innan julafton som ska tillbringas med familjen och två busiga barn. Sen måste jag även försöka vila så mycket som möjligt så jag inte blir mer sjuk. Har varit rätt pigg idag men känner att jag har det i kroppen så blir en tidig kväll i säng sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0