Redan söndag.

Stack in till en vän i stan igår för ett sexleksaksparty vilket var riktigt kul. Har inte varit på det tidigare så nu har man testat på det med. Sen efter det blev det puben men usch vad jag kände mig vilsen där. En massa människor och hög musik vilket var väldigt jobbigt. Sen att alla andra som var där såg ut att vara 12 gjorde ju inte saken bättre. Så jag stack hem till mamma rätt tidigt och gick och la mig istället. Nä puben är fan inget för mig känner jag. Men hade en rolig kväll ändå och träffade en massa trevliga människor.
Men nu är jag hemma hos mitt igen och håller på att städa och möblera om. Köpte en bokhylla på second hand igår så måste ändra om lite här hemma nu. Men det kommer bli så fint sen när allt är fixat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0