Ny snygg fransväska.

Har försökt komma in på bloggen i en evighet nu men det har inte velat funka. Men nu lyckades jag ta mig in på en sida som jag redan var inloggad på. Så hoppas på att detta funkar nu. Dagen har gått bra idag även om jag var lite tröttare på jobbet idag. Det var dock inga problem att stiga upp och börja lite tidigare idag så det är ju skönt. Jag är ju en morgonmänniska egentligen så spelar ingen roll att jag börjar en timme tidigare. Sen fick jag jobba över lite idag med vilket ger lite mer pengar vilket alltid är bra. Så nu kommer jag kunna shoppa som fan nästa månad. Nä skojar bara jag ska ta det lugn med shoppingen nu. Fick ju hem ett paket till idag så får lugna mig lite nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0