Känner mig halvt död idag.

Jag är så förbannat trött efter inflyttningsfesten igår och har ont i hela kroppen och sen lite ångest på det med. Idag är det födelsedagsfirade för Ida så ska lägga mig och vila nu så vaknar jag förhoppningsvis upp och mår bättre. Vet inte om jag har en förkylning i kroppen eller inte med har sådär ont överallt som man får då. Har varit inne på loppisrunda idag i regnet och ville bara åka hem igen. Så inte nog med att jag mår skit jag ser ut som en dränkt katt med. Men nu blir det att sova lite igen och sen mår jag nog bättre och är på bättre humör. Jag har iallafall precis stoppat in en andra maskin med tvätt så jag slipper iallafall oroa mig över att inte hinna tvätta allt som behövs till måndag.
 
Bild på mig och sötaste kattungen från igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0