Jag får fan panik.


Såhär glad var jag i morse trots sömnbrist och skit. Jag skulle få börja i vanliga köket igen där man kan allt och hittar bland sakerna. Men så fort jag öppnar dörren så känner jag att det luktar illa. Så jag tänker att de glömt lite grönsaker som legat i kylen i 3 veckor och blivit gamla. Men tyvärr var det frysen som helt plötsligt börjat bli ett värmeskåp istället. Så det var över 60 grader i frysen och ni kan ju fatta vad maten luktade. Jag vet inte hur länge det har varit så men här har varit stängt i 3 veckor så det kan ju ha varit så ett tag. Trots att jag höll på att spy flera gånger har jag faktiskt städat upp allt och det är rent och fint. Det luktar fortfarande illa i köket men frysen luktar gott i alla fall. Så nu får det vara för stunden och sen ska vaktmästaren sätta igång det över natten så får vi se om det vill funka redigt till imorgon. Jag vill mest bara hem nu kan jag säga. Jag vill inte sitta här i denna äckliga lukten mera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0