Hej hej träningsvärk.

Var duktig och tränade rumpa och ben i förgår och fy fan vad det gör ont idag. Kan fan knappt sätta mig ner nu men det får det vara värt. Måste få lite mer muskler så jag inte ser så förbannat tanig ut om ben och rumpa så det är bara att bita ihop. Men det blir en paus med träning nu för jag känner att det är en förkylning i kroppen och har inte tid att vara sjuk. Så jag är lite trött och seg idag, kunde inte sova i åskovädret som var i natt. Men dagen ska nog gå bra ändå. Jag tänkte ta det lugnt och bara städa lite idag. Har inte så mycket annat att göra så fixa fint på hyllor och i skåp blir perfekt. Sen när jag slutat jobbet ska jag och pappa till tippen och kasta allt jag rensade ut i söndags. Har hela trappen full med skit och vill inte ha det där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0