Hade trevligt som fan igår.

Idag är jag seg som fan och har nog sovit i 5 timmar sen jag kom hem. Men nu är jag vaken och nästan levande. Men jag hade roligt som fan igår och träffade en massa roliga människor. På nåt sätt har jag blivit social på äldre dar så jag hittade lite nya bekantskaper att umgås med. Hade iallafall skitkul med mina vänner och dansade till Tullamore lads. Sen virrade jag och Nicolina omkring lite innan jag hittade en blivande kollega att äta nattmat med innan jag gick hem. Denna dagen har verkligen bara försvunnit. Var och handlade med pappa och sen skjutsade han hem mig. Då tog jag en skön dusch, stoppade i en maskin med tvätt och sen somnade jag. Har väl varit uppstigen i en timme nu typ. Jag är hungrig som fan så måste få lite mat i mig och sen blir det att slappa i soffan resten av kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0