Nya möbler.

Jag har äntligen fått hem mina nya bokhyllor och jag håller på att flytta runt möbler och ha mig. Det var jobbigt som fan att få upp dem till tredjevåningen men det gick. Man blir så jävla svag i kroppen när man är förkyld så det är inte sant. Jag gnällde och hostade hela vägen upp. Men det gick tillsist och det kommer nog bli rätt fint här nu. Hade lite problem med vad jag ska sätta mina skivspelare och högtalare men hittade på en lösning som blev riktigt snygg. Så nu ska bara de gamla bokhyllorna skruvas isär och tas ut till pappa. Men först ska jag vila lite för jag ska jobba imorgon så får inte ta ut mig alldeles för mycket idag. Ska försöka att fixa lite bilder till er med sen när jag fått undan den gamla skiten. Så hörs senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0