Jag har blivit med ny telefon.

Elgiganten öppnade i Ljungby idag och hade en massa fina öppningserbjudanden så jag kunde äntligen fixa en ny telefon. Min krånglar som fan och hänger sig hela tiden och min laddare är ett jävla hemmabygge bara för att få det att funka. Så jag var i behov av en ny mobil nu. Så det var lika bra att passa på då den var runt 1000kr billigare nu. Så nu har jag en Samsung Galaxy S4 istället för en S3. Inte den nyaste mobilen men den jag helst ville ha faktiskt. Så nu sitter jag och laddar ner appar och lägger in bilder och musik. Så snart kommer det nog kännas som min mobil igen. Så nu ska jag bara hitta något snyggt skal att ha till den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0