Så jävla skönt med fredag.

Jag är trött och sliten som fan efter denna veckan. Jag börjar även få ont i sidan av magen så hoppas inte att det är en njursten igen. Men jag tror fan att det tyvärr är det. Så länge den inte fastnar så får jag vara glad. Jag har sovit jättedåligt i natt så är trött som fan och har en massa dumma tankar på hjärnan. Hade gärna bara gosat ner mig i min karls famn och somnat. Men nu blir det inte att vi ses förrän imorgon istället för idag. Ska på auktion med pappa tidigt i morgon så är vill inte behöva väcka Thomas på hans lediga dag. Jag kan ju vila upp mig hela nästa vecka sen. Så imorgon blir det auktion och sen umgås med min karl.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0