Ny dag och nya tag.

Jag var så förbannad efter jobbet igår att jag stack direkt bort till mammas jobb för att få prata av mig lite. Det var så jävla skönt. Sen körde jag hem men då kom besvikelsen istället och jag blev så ledsen. Så jag åkte helt enkelt in till stan igen och tog en fika med Thomas. Jag ville så desperat vända dagen till något bra och en fika med honom och lite kramar och pussar var perfekt. Jag är dock fortfarande väldigt ledsen men finns inget att göra åt det just nu så hoppas bara att denna jobbvecka går snabbt nu. Jag höll mig medvetet borta från dator och blogg igår för jag pallade inte med det och hade bara skrivit något dumt. Så istället satte jag igång lite lugn musik och lagade massa god mat. Det tar sån energi att vara så arg så jag behövde all mat jag kunde få sen. Så nu hoppas jag på en bra dag på jobbet för det krävs inte mycket för att få mig att ryta till nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0