Ledig hela veckan.

Det är så skönt att ha en ledig vecka nu. Jag har en massa att fixa med och känner att nu har jag tiden till det. Jag har precis kommit hem från stan nu. Stannade hos min karl till idag och stack hem till mamma när han stack till jobbet. Så jag, mamma och pappa har varit och handlat en massa och så har vi kört hem allt jag fyndade på auktionen. Det har varit en helt perfekt helg och välbehövlig. Har verkligen saknat närheten och att få umgås med min karl och bara göra ingenting. Bara att somna i soffan i varandras armar och vara nära varandra. Så har fått en rejäl dos med det nu och är redo för min lediga vecka. Nu har jag precis satt igång en maskin tvätt med gamla örngott och lakan som jag ropade in i lördags. Jag hatar att sova på de nya som säljs nu för de är verkligen inte bekväma. Men nu har jag gamla fina som nog håller i några år.  Så nu ska jag limma ihop korgstolarna som jag fyndade för det har lossat lite på undersidan av en. Sen blir det att städa sovrummet och hallen och börja placera ut mina nya saker. Ska fixa bild på hur det blev sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0