Hemmaspa kväll.

Kollade runt lite på internet efter något husmorstips på hur man kan få längre ögonfransar då jag saknar mina långa fina. Jag hittade en tråd om att kokosolja ska stärka dem så de blir längre. Så jag googlade runt lite och fan vad mycket man kan använda kokosolja till, det är ju en jävla mirakelolja. Så ikväll har jag masserat in olja i hela håret så det ska bli starkare och finare så får se om det funkar. Jag har precis duschat ur det så blir spännande och se om man ser något resultat sen när håret torkat. Jag har även smörjt in hela ansiktet för det funkar som ansiktskräm med och självklart på mina ögonfransar. Så nu är det bara att fortsätta och vänta på resultatet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0