Hade behövt sova lite till.

Spenderade gårdagen med pojkvännen vilket var skönt. Vi tog det bara lugnt och kollade på film och somnade i soffan. Men som vanligt i mitt liv så kom jag i säng alldeles för sent så är trött som fan idag. Jag måste även cykla hem i blåsten efter jobbet vilket jag inte ser fram emot. Jag har blivit så jävla svag efter min förkylning så det kommer bli jobbigt för mina ben att cykla så långt. Men jag måste börja träna upp mig för när vintern och snön kommer så måste jag cykla varje dag. Nu blir det i alla fall en mjukstart med att bara cykla hem från jobbet. Så hörs ikväll om jag inte somnar så fort jag kommer innanför dörren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0