Blir fan tidigt i säng idag.

Jag är trött som fan vilket inte är konstigt efter en natt utan sömn. Men har tagit det lugnt idag och bara kollat film sen jag kom hem från stan. Så skönt att bara få bädda ner sig i soffan och riktigt fördjupa sig i en film istället för att slötitta på tv. Men snart ska jag börja fixa mig lite inför duschen. Jag ska massera in håret i kokosolja igen så det fortsätter hålla sig så tjockt och len som det är nu. Ja det var fan ett bra köp den där kokosoljan. Måste fokusera lite på mig själv just nu. Har en massa i veckan med personalmöte och sånt och sen hoppas jag att jag får lite tid med min karl med. Så lite tid för mig själv nu blir perfekt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0