Regniga tisdag.

Börjar bli lite orolig för vintern nu och att behöva cykla till jobbet. Det regnar och blåser som fan ute. Regn och snö är inte så farligt men blåsten hatar jag. Det blåser som fan hela vägen till jobbet då jag cykla längst med Lagan ån hela vägen till jobbet. Nu går det bra för jag kör fortfarande mopeden men kommer inte kunna göra det hela vintern. Väldigt snart får jag nog börja att cykla in till stan. Jag vill verkligen inte! Jag vet att när man väl sätter igång och blir lite tränad så är det inte så farligt utan rätt skönt. Men just nu vill jag fan bara flytta in till stan och kunna gå till jobbet. Tror jag bosätter mig inne hos min karl över vintern. Nä men ska i alla fall sova hos honom i natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0