Massa fina paket på posten.

Har fått en massa paket denna veckan. Igår fick jag en ny julstjärna som ska hänga och lysa i fönstret sen men det är inte lika roligt som paketet jag fick idag. Jag fick hem mina nya snygga armband som jag beställde från usa. Jag tog två stycken för jag tänkte att min karl skulle få ett av dem. Det har han förtjänat och det passar honom som fan. De är gjorda av gitarrsträngar och riktigt snygga. Så den svarta är min för den heter backstage black vilket passar mig som groupie och den silvriga ska Thomas ha. Kommer fan bli snyggast i länet med dem på. Sen fick jag även hem min första julklapp så nu behöver jag bara vänta på resten. Jag har faktiskt varit så duktig att jag beställt alla julklappar redan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0