Jag pallar fan inte mer.

Jag har så jävla mycket tankar just nu som stressar mig som fan. Så jag försöker förenkla allt i mitt liv så jag inte ska bli så stressad. Som med mina julklappar, alla är köpta och inslagna så det är gjort och jag slipper stress över det i jul. Men självklart ska min nya kamera som jag fick igår börja krångla. Det är något fel på mjukvaran så jag får inte in den i datorn och nu har den hängt sig och går varken att starta eller stänga av. Den bara lyser och det händer ingenting och datorn känner inte av den alls. Jag blir bara så ledsen och jag känner att jag verkligen behöver gråta och få rensa hjärnan lite men det går inte. Jag orkar seriöst inte med alla tankar och stressen och oron som det skapar. Sen får jag även dåligt samvete för att det känns som jag bara gnäller och att jag inte bryr mig tillräckligt om en del saker som händer. Jag borde finnas där för min familj och bry mig om dem med jag pallar fan inte med det med. Jag borde väl fokusera på mig själv först och främst eller?
Men på måndag ska kundservice kontaktas om kameran så jag får en ny. Nästa vecka kommer lönen så då ska alla räkningar betalas så jag får koll på min ekonomi igen som är åt helvete nu. Sen hoppas jag att lite av stressen försvinner. Jag får vara glad över att jag iallafall vann 10kr på keno idag och jag får träffa min snyggkarl imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0